måndag, september 29, 2008

Tomater och nytt jobb

Veckans kallaste temperatur i växthuset är 2,6 grader. Den här tomaten växer fortfarande men nu har jag precis klippt av den och tagit in den. Sommarvattnet är avstängt så resterna i växthuset får nöja sig med manuell bevattning. Det kan bli lite svårt eftersom jag fått en projektanställning på LO som uppsökare i skolor. Är tjänstledig från mitt vanliga kneg för att sköta detta, så det ska bli kul. Jag och en tjej till ska åka runt i halva norrland och besöka gymnasie- skolor och berätta hur den svenska arbets- marknaden fungerar. Får se hur mycket bloggande jag hinner med. Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

oh vilket spännande jobb! Har nått pytteyttigt svagt litet minne av att jag kanske hörde om det i lördags men är inte riktigt säker :) Vill höra mera sen om hur det går. Kram!