onsdag, november 05, 2008

Trafiksituationen i trädgården

Lilla B vart imponerad av min uppskottade gång på förra inlägget, men se här vad jag gjorde i samma veva. En rondell för att hålla ordning bland de som strosar runt i faggorna. Lite problem uppstår när besökare inte har vett att cirkulera åt höger utan försöker ta genvägar men det är ju övning också. :)
Jag tycker det är skitkul att skotta. Man får vara ute, det är tyst och man blir varm. Och jag får bestämma själv hur det ska bli (eventuellt en hund i mitten).

5 kommentarer:

Lilla B sa...

Hihi - det var det tokroligaste jag sett på länge ! Snörondell!

Ida sa...

Gränsen mellan ambition och sjukdom är hårfin, inte sant? :)

Andell sa...

Du är inte klok... Men roligt var det:)

Anonym sa...

Hahaha! jaaa vad snygg den blev, rondellen 2008! Snäppet snyggare än rondellen 2007 tror jag minsann. :) Undrans hur de stora kattdjuren reagerar på den denna vintern? ;)

Lilla B sa...

ida: Ibland är gränsen obefintlig ;)